Saturday, October 1, 2016

Enigeen Wat Belangstel In 'N Aanlyn Yarn Swap

Enigeen wat belangstel in 'n aanlyn Yarn Swap / Stashbusting Party? Deur Die vaste hand op 4 Februarie 2012 264 views Ek het nie enige vergoeding ontvang vir die skryf van hierdie post. Ek het geen wesenlike verbinding met die handelsmerke, produkte of dienste wat ek genoem het. Ek het afgekom op 'n blog boodskap op Leeu Brands blog getiteld Hoe om 'n Yarn Swap Stashbusting party aan te bied. A gare ruil partytjie klink soos 'n baie pret! Ek weet dat my draad stash is 'n bietjie oorweldigend. Sommige van die garings Ek het vir 'n lang ruk het, hulle spaar vir die perfekte haak projek wat ek havent net kom nog oor. Ander garings het ek net omdat hulle te koop en nou as gevolg van hul kleur Ek het geen idee wat om te doen met hulle. Hoeveel draad het jy in jou stash? Sou jy belangstel in 'n aanlyn Yarn Swap Groep wees? Ek dink aan die begin van 'n Facebook-groep vir gare stashers. Jy kan foto's van gare wat jy nie nodig het of wil meer om te sien of iemand belangstel in die handel of dit van jou koop plaas. Of as jy op soek is na 'n spesifieke tipe van die draad, kan jy die groep vra of iemand het 'n paar of weet waar om dit te kry. As jy belangstel in so iets is los 'n kommentaar op hierdie pos. As ek ten minste 10 kommentaar dan sal ek die groep te skep en e-pos wat jy die skakel. As jy wil 'n uitnodiging aan die groep net los 'n kommentaar. Ek sal maak dat hierdie groep gesluit sodat ons hoef nie enige scammers daar. Enige werklike transaksies (vir die verkoop van gare) moet uit die groep gedoen word via Paypal of wat ook al betaling jy besluit om te aanvaar. Ek stel voor en wag vir die betaling deurgaan voordat jy stuur uit jou draad. Vir gare ambagte, ek stel voor om 'n tracking nommer op jou pakkette, sodat jy 'n bewys van die pakket gelewer het. Ek sal 'n stel van Groep Reëls wat jou sal gepos word en alle lede sal moet saamstem om te skep.


No comments:

Post a Comment