Saturday, October 1, 2016

Beginnersvlak Vrae

Beginnersvlak Vrae Wat is pennie aandele? Vreemd, daar is geen vaste definisie vir pennie aandele. Wat word beskou as 'n pennie voorraad werklik hang saam met wie jy te doen het. Die amptelike definisie is geen aandele handel vir $ 5 of minder, maar die meeste mense gebruik 'n vlak veel laer prys. Ander sal staatmaak op een of 'n kombinasie van die volgende kriteria. Prys per aandeel Bemark die Equity Trades Op markkapitalisasie Moet ek 'n makelaar om pennie aandele handel te dryf? Ja, om pennie aandele handel te dryf jy 'n makelaar nodig. Dit is maklik om 'n rekening oop te maak met hulle, en dan is dit net 'n kwessie van gee hulle jou koop en verkoop bestellings. Dit kan aanlyn gedoen word met die meeste afslag makelaars, wat is die metode wat ek sterk aanbeveel. Wat is die verskil tussen 'n afslag makelaar en 'n volledige diens makelaar. Ons het die groot verskille wat hier beskryf word. Dit word sterk aanbeveel dat jy 'n afslag makelaar gebruik, veral as jy die handel pennie aandele. Hier is 'n lys van die top-posisie afslag makelaars vir pennie voorraad handelaars. Hoe kan ek 'n makelaar te kry? Die keuse van 'n makelaar vir pennie aandele is die eerste stap om die saak. Hopelik ons ​​bespreking oor makelaars vir pennie aandele sal jou help. Sodra jy besluit op die een wat die beste aan jou behoeftes, net wat jy nodig het om 'n rekening oop te maak. Die makelaars weet dat hoe meer pynloos hul teken-up proses is, hoe meer kliënte hulle sal lok. Jy sal waarskynlik aangenaam verras oor hoe maklik dit is om te begin. Die meeste afslag aanlyn makelaars sal jou toelaat om aan te meld op die Internet, en dit moet nie baie lank neem nie. Net vul die vorms en maak 'n aanvanklike deposito, en jy is gereed om jou eerste pennie aandele te koop! Kan ek meer inligting oor pennie aandele sonder gevaar my geld? Absoluut, en ek moedig begin af risiko-vrye. Te veel beleggers duik kop eerste, dan het niks meer oor wanneer hulle die spel geleer. Ek stel voor papier handel, eenvoudig dop van ambagte met behulp van denkbeeldige geld. Dit laat jou toe om te leer alles oor die handel pennie aandele sonder gevaar vir 'n sent. Wat is papier handel en hoe doen ek dit? Dit is so eenvoudig soos dit klink. Verbeel jou jy het $ 100,000 of 'n ander figuur, kyk werklike pennie aandele, en hou op papier watter jy sou gekoop. Kyk hoe dit werk uit. Wil jy geld handel pennie aandele gemaak het? Watter tipes pennie aandele is jy aangetrokke tot? Waar kan ek kry kwotasies, kaarte, en nuusberigte vir die pennie aandele? Ons het 'n gedetailleerde ondersoek van die beste plekke om inligting oor pennie aandele te kry. Hoe lank na my beleggings te monitor? Doen navorsing oor nuwe pennie aandele? Sien beduidende winste? Ek het gesien hoe pennie aandele te beweeg van 300% in een dag, en ander kwyn vir jare sonder 'n wisselvalligheid van meer as 40%. Dit hang af van die pennie voorraad ter sprake, die swaai faktore (soos die toestand van die mark, beleggersentiment en sektor invloede), en jou eie mening van die tipes winste wat jy sal oorweeg beduidende. Hoe kan jy kies pennie aandele? Ons gebruik Leeds Ontleding, wat die toestand van die mark, beleggersentiment en sektor invloede van mening in ons navorsing om die beste pennie aandele te kies vir ons lede. Hierdie, saam met al die ander faktore (binnehandel, verskuiwings in sosiale tendense), gekombineer met hul eie fundamentele en tegniese ontleding strategieë om die beste Penny voorraad optel ontbloot vir ons intekenaars.


No comments:

Post a Comment