Monday, October 3, 2016

Beste Trading Books

Beste Trading Boeke | 5 boeke wat jou Trading Transformeer Ek kry dikwels gevra watter boeke ek sou aanbeveel vir verhandeling. As ek 'n lys te maak, wil ek nie hê om hard te dink oor watter sou wees aan die bokant van my lys. Die onderstaande boeke is wat ek dink 'n paar van die boeke wat my baie gehelp in my handel en dit sal jou help as well. Hulle is nie in volgorde van belangrikheid gelys, hulle is almal belangrik in hul eie manier. Sommige is geskik vir beginners handelaars en 'n paar gevorderde of ervaar handelaars. 1. Bemeestering van die handel (deur John Carter) Dit is die boek wat my geïnspireer handel baie ernstig te neem. Op 'n manier was ek baie gelukkig, want ek het nie oor boek Carter se vroeg in my handel loopbaan, kan ek goed beland binne maande waai my handel rekening kom. John Carter verduidelik helder die sielkundige en taktiese uitdagings wat 'n handelaar in die gesig staar. Wat maak hierdie boek uniek en genotvol is drie dinge: eerstens dat dit 'n paar hoofstukke oor verskillende hoë waarskynlikheid handel strategieë bevat; tweedens dat elke hoofstuk gee talle werklike voorbeelde van hoe die strategie eintlik werk en; Derdens en die belangrikste, presiese toegang en uitgang reëls vir elke strategie, insluitend hoe om jouself te beskerm teen die risiko as jy verkeerd is. Dit is nie nodig vir handelaars om elke strategie gedokumenteer in hierdie boek gebruik. Ek het persoonlik een van hulle aangeneem en dit het sedertdien deel van my daaglikse handel roetine (meer oor dit in die komende poste). Wat ek regtig baie lief vir oor hierdie boek is passie Carter se vir verhandeling. Ek het bewondering vir die manier waarop hy godsdienstig voer elke handel in ooreenstemming met sy reëls en nie op grond van impuls of gril. Hierdie boek is nie vir die beginner. Alhoewel, die raad gegee in die hoofstukke oor sielkunde en risiko is absoluut noodsaaklik vir almal. Daar is ook 'n hoofstuk oor handel platforms. Ek persoonlik gebruik ETX Capital vir al my handel en kaarte en sou hulle beveel om almal handelaars soos hulle is baie betroubaar, veilig en gebruikersvriendelik. 2. Mark Wizards die nuwe mark Wizards (deur Jack. D. Schwager) Hierdie twee boeke is 'n juweel of jy nou 'n beginner of 'n gevorderde handelaar. Elke hoofstuk is 'n onderhoud met een van die wêreld se top-handelaars. Dit is baie maklik om te lees - selfs 'n 12 jaar oud kon sin daarvan te maak. Die persoonlike stories en insigte van elke individuele handelaar is eenvoudig fassinerend om te lees. Ek sal hier nie enige verrassings te bederf. Een van my gunstelinge van die boek is Linda Raschke, een van die min vroulike professionele handelaars daar buite. Haar opmerking dat terwyl ons goed in die voorspel die rigting van 'n skuif (op of af), maar nie so goed in die voorspel die grootte van die skuif (hoe ver 'n mark sal skuif) kan wees, is 'n baie belangrike een wat my gehelp 'n baie op my eie handel. Wat ek interessant gevind het oor hierdie boek toe ek die eerste keer lees dit was hoe 'n paar van die beste handelaars die wêreld se ervaar verliese in hul eie handel op 'n skaal wat is ondenkbaar. Lesers sal ook agterkom dat verskillende handelaars dikwels sal verskil oor 'n aantal kwessies. Die groot nadeel van hierdie boek is dat terwyl die handelaars gee baie waardevolle insigte tot hul styl van handel, geen werklike besonderhede gegee oor presies hoe hulle handel. Ook die onderhoude pre-date die tegnologiese era van die internet en oral beskikbaar kartering en handel sagteware. Noudat dit gesê is, hierdie boek is 'n moet vir almal wat wil leer hoe ware handelaars dink. 3. wisselvallige markte Made Easy (deur Guy Cohen) Hierdie boek is 'n ideale voorgereg vir almal wat wil om te worstel met die ingewikkelde, maar winsgewende wêreld van opsies en wisselvallige markte. Een van die redes is ek beveel hierdie boek bo al die ander boeke oor opsies, is dat die skrywer, Guy Cohen, is 'n kenner nie net in opsies, maar baie meesters in staat is om te verduidelik hoe om opsies om die gewone mens handel. Die eerste paar hoofstukke dek die basiese beginsels van tegniese ontleding en tempo patrone. Waar dit regtig interessant (vir my) is wanneer hy praat oor 8220; straddles8221 ;. Dit is 'n strategie waarvolgens jy potensieel kan geld maak nie saak watter rigting die mark beweeg, op of af. Guy Cohen nie probeer om die leser te verwar en hy doen 'n uitstekende werk van verheldering wat kan nogal 'n komplekse onderwerp wees. Ek beslis aanbeveel. 4. Tegniese ontleding van die finansiële markte (deur John J. Murphy) Hierdie boek is die finaal gids tot die wêreld van tegniese ontleding (analise van kaarte). Aanhangers van fundamentele analise (of "fundamentalistiese" as ons wil om dit te noem) sal waarskynlik spot met die blote noem van technicals en kaarte, verwerping van dit as lees "teeblare" en nie ernstige saak. Moenie enige aandag nie betaal nie. Ek weet nie van enige ernstige professionele handelaar wat nie een of ander vorm van tegniese ontleding gebruik nie. John Murphy doen 'n ernstige goeie werk demonstreer hoe om kaarte te analiseer vir die beginner handelaars. Trendlines, patrone, bewegende gemiddeldes is hier al gedek. 5. beurs in die Sone (deur Mark Douglas) As jy nog nie begin handel nie en jy wil jouself maande van angs en frustrasie spaar, dan doen jouself 'n guns en lees hierdie boek. Handel in die Sone is nie 'n boek oor "strategieë" of "stelsels". Dit gaan oor iets veel belangriker. Enige handelaar sal jou vertel dat 95% van die saak is sielkunde. Dit is nie die handel stelsel wat belangrik is, so veel as hoe om jou eie gees werk teen jou as jy handel te doen. Die belangrikste konsepte in hierdie boek is: konsekwentheid en onsekerheid. Jy moet konsekwent in jou handel metode te wees en wat jy nodig het om 'n onwrikbare geloof in onsekerheid het - wat in die markte kan enigiets gebeur. Sodra jy dit aanvaar, kan jy op te gee op die emosies wat jou gedagtes gevange en leer om 'n beter handelaar wees. Ek het baie handelaars wat na My toe kom en vir my gesê hoe hulle hele perspektief op die handel verander en dat hulle handel prestasie verbeter het na die lees van hierdie boek bekend. Bogenoemde is 'n seleksie van 'n paar van die beste boeke oor die handel markte. Dit is nie bedoel om 'n volledige lys, maar dit sal beslis stel jy op die regte pad. Miskien is hierdie boeke het jy al gehelp of jy jou eie voorstel - of dalk nie eens jy saam met my keuses. Laat my weet wat jy dink en plaas my kommentaar hieronder.


No comments:

Post a Comment