Tuesday, October 4, 2016

70 20 10 'N Effektiewe Leerstrategie

70:20:10 'n effektiewe leerstrategie? In onlangse jare het die 70:20:10 benadering tot werkplek leer toenemend gewild geword. Maar is dit oor meer as net die vermenging op en af ​​van die werk opleiding? Gemeenskaplike beskrywings sê dat dit 70% op die baan, 20% afrigting en 10% van kursusse, maar is dit regtig die geval? En is dit 'n universele instrument? Geskiedenis van die model Die 70: 20; 10 model word gewoonlik toegeskryf aan die ontwikkeling of popularisering hierdie benadering was Morgan McCall en sy kollegas werk by die Sentrum vir Kreatiewe Leierskap (CCL). Twee van McCalls kollegas, Michael M. Lombardo en Robert W. Eichinger, gepubliseer data van een CCL studie in hul 1996 boek The Career argitek Ontwikkeling beplanner. Dit kombineer on-the-job, afrigting en on-the-job ervarings saam. Sowat 70% van leer is deur die gebruik van 'n uitdaging opdragte en on-the-job ervarings. Sowat 20% van leer ontwikkel deur verhoudings, netwerke, en terugvoer. Ongeveer 10% van die leer word gelewer deur formele opleiding prosesse. McCall, Lombardo en Eichingers opname van 'n hoë-presterende bestuurders aan die lig gebring dat: "Lesse geleer deur suksesvolle en effektiewe bestuurders is min of meer: 70% van moeilike werk 20% van mense (meestal die baas) 10% van kursusse en lees " Ons kan sien dat die 70% is nie net oor die on-the-job training dat baie strekking, maar van moeilike of uitdagende werk en projekte. Daarbenewens die 10% is nie net van kursusse, maar kennis van 'n verskeidenheid van bronne, boeke, e-leer ens Draai 'n model in 'n strategie Die implementering van hierdie in 'n meer algemene ontwikkeling leer strategiese benadering is gebaseer op die werk van Charles Jennings in 2002 by die werk vir Reuters Sedert hierdie tyd, baie organisasies op soek na 'n regverdiging om die koste van opleiding te verminder, en die verhoging van die belangrikheid van "bestuurder as afrigter". Dit simplistiese benadering lyk soos die ideale benadering, die meeste opleiding (70%) is "doen die dag werk", 20% is bestuurders afrigting volke ontwikkeling, en net 10% van opleiding op kursusse. Op een vlak is dit 'n nuttige raamwerk vir organisasies om te volg, maar as 'n organisasie is om dit te doen om die resultate van die oorspronklike studie te bereik in hoogs effektiewe bestuurders en leiers, dan is dit ontbreek 'n paar van die belangrikste punte wat die strategie suksesvol gemaak Die toepassing van die 70:20:10 Waar hierdie "omgekeerde" gedoen word, kan ons dit as 'n goeie praktyk toe te pas ... Byvoorbeeld, identifiseer 'n behoefte, onderneem 'n afrigting deur die lynbestuurder. woon dan 'n formele kursus of werkswinkel (10%), gevolg deur 'n mengsel van afrigting en on-the-job ervaring vir beide leer - on-the-job, en met afrigting te help dra die nuwe vaardighede So as jy op soek is na die gebruik van 'n kursus of ander formele leerstrategie, vul dit met die ondersteuning en ontwikkeling terug in die werk Bestuur en Leierskap ontwikkeling is belangrik vir jou en natuurlik om die span hier by RapidBI. Ons hoop jy vind hierdie inligting waardevolle, as jy asseblief tweet of Facebook soos hierdie bladsy. Dankie Check Out Mike Morrison se Boek van Organisasie-ontwikkeling - teorie en praktyk. vir gereedskap en wenke oor die ontwikkeling van organisasies, bestuurders en leiers op Amazon en Kindle Lees meer bestuur artikels uit die span


No comments:

Post a Comment